Host, host!



Hostar ja det gör vi hela familjen men annars är det mycket bättre med barnen =)
Så jag BER till gud att INTE råka ut för någon magsjuka nu!! Tycker vi har vart sjuka tillräckligt!

Jaha allt börjar så sakta bli klart inför julafton. Godiset är bakat och maten är köpt.. Återstår bara att göra det sista av städningen och duka! LÄNGTAR! =)

Imorgon ska jag träffa Karin på en fika för hon har äntligen kommit till Falkenberg igen! Som ja sakna henne när hon är hemma i sitt Kalmar!
Syster kommer även förbi imorgon också och lämnar lite julklappar så dom slipper ta med allt på självaste julafton!

Nu ska jag ta och plocka undan lite på övervåningen och städa i min klädkammare sen så är det bara att dammsuga imorgon =)

Trevlig kväll =)


Melvin gör julgodis =)


Åh Moa äter julgodis ;)


Mina små tomtar..


Såhär ser Moa ut i håret dagligen! Spelar ingen roll hur mkt vatten man öser på för det ställer sig så fort det torkat! =) Funderar på å prova en liten tofs snart =)

Kommentarer
Postat av: Ida-ms

2010-12-25 | 19:11:26
Postat av: Ida-Mamma till Jouline.

Nååå de är ju så fina. Hihi diggar Moas hår hihi Sötis tjejen.

2010-12-25 | 19:12:52
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: