Äntligen =)



Nu äntligen börjar barnen bli friskare och man kan börja njuta av att det bara är några dagar kvar till julafton!
Jag själv blir som barn på nytt när det är julafton.. Älskar att få julklappar men tycker det e minst lika kul (om inte roligare) när barnen får sina! =) Ska bli spännande att se Melvins alla glada miner ♥

Idag har vi vart ute hela familjen och skottat uppfarten och även baksidan. Har städat i uterummet och satt fram lite tomtar där, man ser ut i vårt uterum från vårt vardagsrum så ja tycker det är fint när de ser städat ut och det e nån tomte där med =)
I år ska vi fira jul hemma, vi brukar alltid vara hos min mamma och pappa men min systers man är så allergisk mot katterna så i år blir det hos oss därför är det kul att göra det extra mysigt =)

Moa är så söt!! Hon har börjat dansa, ser så OTROLIGT sött ut!! ♥ Hon har en tomte framför sig (har bild på den i ett tidigare inlägg) och den sjunger och dansar.. Då sitter hon framför den och trycker på knappen så han börjar sjunga och hon börjar rytmiskt dansa med ♥

Som sagt nu kan jag äntligen börja njuta av julemyset här hemma och snart är det julafton =)

Nu har jag en hund som sitter och väntar på att få lufsa ut i snön så jag får avsluta här nu!







Inte många paket kvar på kalender tomten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: