Nu drar det igång ordentligt..



Idag var jag hos Siri och Ella på förmiddagen för att fira Ellas 3 års dag! =)
Efter det så har jag bara vart hemma, satt hemma på eftermiddagen å vänta på att en tjej kompis skulle komma förbi på kaffe men hon hörde av sig sent å sa hon inte kommer så det va lite surt å sitta hemma inne en hel eftermiddag på min lediga dag å bara vänta på nått som inte blev av... Men ja trava ut sen me Melvin å Zicco och fick mig en härlig promenad, sen gick ja förbi mor o far för ja visste dom skulle passa min systerdotter så barnen busa där och hade skoj...

Nu drar jobbet igång på allvar. Dessa två första veckor har vart super lugna och jag har jobbat max tre dar i veckan. Men nu är det jobb,jobb å åter jobb så jag kommer inte ha alls mycker frihet över.. Det e det som e surt me å jobba på gekås för hela dagen går åt att jobba. Mina arbetstider är 8-17 eller 11-20 så det e inte mycket tid till annat... Speciellt inte ja som åker buss!!!
Imorgon tillexempel slutar ja 20:00 å då går bussen hem 20:30 så jag är inte hemma förens typ 21:20 ca. Men imorgon tänkte ja faktiskt fråga Tobbe om ja kan ta bilen... Börjar 8:00 på Lördag å bussen går 07:00 så jag vill gärna inte komma hem för sent imorron kväll för då hinner man verkligen inte göra nått innan man ska sova!

Men.men jag ska juh bara jobba denna höseten sen e man mamma ledig ett bra tag framöver =) Jag har redan gått halvägs i graviditeten! Går sjukt fort, ja hänger inte me alls!!

Nähe nu blir det att kolla på tv och bara slappa för imorgon blir det jobbe dag hele dan ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Åsa!



Ville bara säga att du gärna får lägga till mej på länkar med om du vill... :)



http://tjarnmo.bloggplatsen.se/



Puss & Kram!

2009-09-19 | 09:52:25
URL: http://tjarnmo.bloggagratis.se
Postat av: Nathalie

Ja det är tråkigt när hela dagen har gått till att jobba och sen hem och sova direkt! Men men, vi har varandra och får hålla ut;)

2009-09-22 | 12:56:14
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: