Ledig igen.



Har vart ledig fyra dagar i rad men så jobbade jag igår och nu är jag ledig två dar till, sen slutar ja på berguven och börjar på gekås igen! Spännande!

Igår slutade jag 08:30 då cyklade jag inom Ica för att handla lite... Jag började min färd hem strax innan nio..Och efter nio så dök den där galningen upp i butiken och slog ner en man i kassa kön! Läs om han i Hallands Nyheter.
Men tur i alla fall jag inte va kvar! Usch läskigt!

Imorgon blir det begravning! Usch det blir jobbigt, men jag har ändå längtat för nu vill man bara ha det överstökat!



Bilden är tagen idag på knattisen i magen. Är i vecka 18!

Kommentarer
Postat av: iDa & ReVo

Vilken tur att du inte va där när den gubben va där.

Jobbigt med begravning men skönt när det är över..

Sötis mage =D

2009-09-04 | 16:07:57
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: