Snart sova!



Ska snart sova för jag jobba 8-17 imorgon men tänkte titta in här lite snabbt!
Idag va jag bara hemma på förmiddagen för ja börja jobba kl 11 så den gick mest åt att göra mig och Melvin iårdning för dagis och jobb. Tobias jobba natt denna veckan så det e tomt på kvällen/natten utan honom men imorgon får vi krypa ner i sängen ihop igen =)
Fick reda på idag att jag kommer få förlängt på gekås=) Ska flyttas över till belysningen vecka 44. Ska bli kul att komma tillbaka dit igen för där jobba jag juh senast ja va på gekås, så det känns skönt att man har jobb nu fram tills det e dags att föda ut lillen i magen =)

Här kommer en bild på min älsklings gosse imorse innan dagis i hans UNDERBARA nya gos dräkt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: