Min LEDIGA helg =)



Tro det eller ej men ledig denna helgen har ja vart!
Så igår sov Melvin hos mormor och morfar och jag å Tobias åkte till Halmstad å kolla på bio. Vi skulle sett Flickan som lekte med elden men den va fullbokad så vi såg Bröllopsfotografen istället och den var rolig! =)
Efter bion som va slut vid nio gick vi mot bilen å åkte hem mot Falkenberg igen. Vi körde inom stan och köpte me oss varsinn kebab rulle =) Åkte hem satte oss i soffan käkade mös kollade på film tills vi la oss, sov gott hela natten åh klockan elva på förmiddagen hämtade vi Melvin =)

I eftermiddag har vi vart åh busat på busfabriken. Malin, Rasmus och Lea va me oxå =) Va hemma vid halv sju tiden. Då blev det kvällsmat.
Tobias jobba natt denna veckan å går på ikväll men så skulle han jobba extra så han börja redan kl åtta, så ja ska nog fixa mig en god godis skål och krypa ner i sängen å titta lite på wallander filmen som börjar nio.
Imorgon blir det jobb igen...

Lite bilder sen dagen på busfabriken :P















Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag ser framemot mina lediga helger!

busfabriken ser ut att vara rolig^^

2009-10-20 | 14:59:38
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: