Saker som händer i mitt liv nu då...



Var hos min barnmorska i Ondags. Lyssnade på hjärtljuden som låg på 150. Allt va bra med bebisen enligt barnmorskan =) Allt såg och lät bra =) Men med lilla mig e det värre... Har mycket ryggbesvär och sammandragningar och mina åderbrock blir bara värre så hon ville jag skulle boka tid hos läkare, vilket ja gjorde samma dag. Han sjukskrev mig mina sista tre veckor kvar på gekås... Lite tråkigt men jag kan juh inte jobba när inte min kropp pallar stressen och det tunga arbete ja har... Som min barnmorska sa: Vi vill inte att bebisen ska titta ut riktigt än!

Imorgon ska jag åka till gekås med min mor och jag ska lämna in lite papper från läkaren och hämta hem mina arbetsskor, ska även passa på att handla för sen åker man väl inte dit mer på ett tag...

Igår fick Melvin vaccinations sprutan. Haha han va så söt... Han gallskrek och höll sig för öronen när hon skulle sticka han i armen och han skrek: Inte kolla memmins öjon!
Efter sprutan va tagen och han fått sin klister lapp så va han så stolt och glad för att läkaren aldrig kollade i hans öron åh det va bara så gullig när han mallig gick därifrån.. =) Barn e mysiga dom!! =)
Åh nu idag har han inte nämnt någonting om att han har ont eller så...Han är pigg som vanligt...

Idag har ja haft otroliga sammandragningar! Såhär ont har ja inte haft innan så ett tag  tänkte ja shit ungen ska väl inte ut än!!!! Men det lugna ner sig efter nårra timmar...

Nähe nu ska jag kolla om det går nått vettigt på tv man kan se en stund innan det blir sängen...

God natt på er alla.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: haha ja du det var en pina att ha pausgympa idag:P

2009-11-19 | 21:34:17
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hoppas du mår bättre nu när du är hemma. Ta hand om dig! Kram

2009-11-21 | 21:59:46
URL: http://xblogg.zandrasundin.se
Postat av: Nathalie

åh vad tråkigt att du fick sluta tidigare..själv fick jag förlängt en vecka:D så jag har denna veckan med:)

2009-11-23 | 22:08:17
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Alexandraida

Ja vi måste ses snart. Längtar efter dig ♥

Kram

2009-11-24 | 13:38:04
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: