Sjukt bra!



Hej hallå!

Träffade inte Mikaela i Onsdags kväll utan det blev igår kväll istället.. Vi kollade på en as bra film! =) Måste se den andra filmen när den kommer ut på bio!

Jag och Melvin var hos pappa innan och drack förmiddags kaffe... Pappa e ledig idag så då tänkte ja då går jag och Melvin dit en sväng.
Tobias sover än, men inatt gjorde han den sista natten för denna gången så nu får ja sova med han hela 2 veckor innan han går på nattskiftet igen!

Idag runt fem tiden kommer Siri, Björn och lilla Ella hit =) Ska bli riktigt roligt! Siri och Björn har hållt ihop ca 3 månader nu åh jag och Tobias har inte träffat honom en enda gång så nu e det på tiden!! =) Så det ska bli en super trevlig kväll hoppas vi på =)

Nähe Melvin sover middag nu så jag tänkte passa på att sätta in foton i fotoalbum, skönt å pyssla med lite sånt i lugn å ro.

Ha  d fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: