Picknick i det gröna!



Hej!
I Söndags jobbade jag 16:00-20:00... Sen när jag kom hem så kom Amanda och Andreas! =) Vi grillade..Mmm mums va det! Sen satt vi i ute rummet och tjötade tills klockan blev halv ett då dom körde hem...


(Grilla är juh så gott, speciellt när Tobias står bakom grillen för han e grym!)

Idag så har jag och Melvin vart med min syster och henns dotter på picknick hela eftermiddagen =) Vi cyklade först en runda och köpte fikabröd.. sen så cykla vi ner till stranden och satte oss där och bara hade det gott och barnen lekte...Sen cykla vi hem till min syster där dom lekte lite i trädgården innan vi gick in...Då badade kusinerna tillsammans.. Melvin verkligen HATAR att bada, ja trodde det skulle vara roligare för han när kusinen oxå bada men icke! Han bara stod upp i badkaret!


(Cykling tur)


(Melvin fikar)


(Nu är det dags att cykla till syster yster)

Nu har jag lagt Melvin för kvällen, han sover inte ännu men han somnar nog snart... Tobias slutar jobba klockan tio hela veckan. Så det blir bara att ta det lungt och kolla på Desperaté Housewives =)

Föressten!! Ringde idag för att boka tid för åh tatuera mig men han svara inte =( Får göra ett nytt försök imorron ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: