LÖRDAG!!



I Lördags var jag hemma hos Mikaela och festa!! Fy fan va roligt jag hade!!!!!
Festen börja som sagt hemma hos Mikki där det blev en massa prat, skojande och dansande...Vi drack upp en vin flaska var... sen kom Mikkis granne å knacka på och fråga om vi ville komma in till han för han festa där med två killkompisar, så vi gick dit..Dom var super trevliga.. Åh där fortsatte då festen med wiskey drickande...Mikki dricker inte wiskey men ja tog för mig det som bjöds på =) Blev inte så länge vi stanna där för klockan gick och det va dags att åka in till stan... Killarna bjöd oss på taxin in till stan och vi begav oss till Bratt...Killarna drog nån annanstans..

Väl på bratt blev det dans, dans, baren, dans, dans å lite mer dans... Hade så jävla roligt!!!

Efter bratt bar det av med Markus, Staffan, Björn å ett par andra killar till havets där det blev pizza...
Sen dela jag och Mikki taxi hem, hoppa ur taxin utanför huset 04:15.

Åh sen skulle lilla Åsa sova å det gick ju sådär... Det va längesen ja mådde så jävla risigt! Allt bara snurra...Till slut halvsatt ja upp å slumra lite då å då... å jag halvsov ca 3 timmar...Kom aldrig in i någon djupsömn =(

Klockan blev 09:45 å jag va tvungen att ta mig upp ur sängen, in i duschen innan det va dags å börja jobba klockan elva...
Gick bra å jobba trots allt men attan så trött ja va, somnade halv tio igår kväll och så väckte Melvin mig halv åtta så då fick ja gå upp... Men va så trött fortfarande så ja somna på soffan, vakna av att hunden skäller å det knackar på dörren...Då kom min syster å hennes lilla tös så då blev det kaffe så nu e man pigg igen =)

Melvin ligger och sover middag nu..
Blir nog ett besök hos mor å far i eftermiddag!

Tack Mikki för en SUPER ROLIG kväll/natt med dig!!!!!!! Har inte haft så roligt på ja vet inte hur länge!!! Detta tog priset!! =) Tack tack tack!!! Love you my friend =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: