Hipp Hipp Hurra På Min Födelsedag!



Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min 23 års dag Hurra, Hurra, Hurra! =)
Jaha dagen idag då började med att jag fick sovmorgon...GOTT!!! Sen så trava jag, Tobias, Melvin och Zicco ut på en långpromenad, tog vägen om mamma och pappa och drack lite kaffe.. Efter det gick vi hem i REGN och la Melvin så sov han middag två timmar. Medans han sov fixade jag inför kalaset..
Klockan tre kom gästerna..Fick en massa fina saker som ja ska skriva om sen..
När alla gäster kom blev det korv och bröd..(Så enkelt som möjligt vill man ha det) Efter maten så blev det kaffe och tårta och sen godis = )
Måste säga att ja haft sjukt tur me vädret! Att det skulle spricka upp och bli så fint väder hade ja aldrig trott!!!
Sen när alla gäster gått hem blev det en promenad hela familjen igen och sen duschade vi Melvin, efter det blev det sängen för Melvin, han slockna klockan åtta.
Jag och Tobias la oss i soffan och kolla på film... Men nu har han åkt till jobbet.. Så dom sista två timmarna denna födelsedag blir till att tillbringa ensam...Ska kolla klart på filmen tror ja sen blir det nog sängen för jag är ganska trött faktiskt!

Mina Presenter:
*Pengar
*Solsäng
*Porslin (Hanna)
*Glas (Som ja valt ut att börja spara i)
*Bio biljett
*Kniv
*Häcksax
*Blommor
*Vinglas
*Kaffe burk
*Täcke
Tack alla nära och kära för alla presenter, är super nöjd!


(Först paket öppning)


(Sen korv me brö som Melvin åt på sitt vis)


(Min pojke så fin på mammas födelsedag)


(Zicco va oxå fin med fluga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: