Stackare...



Idag var vi hos frissan med Melvin...Han bara gallskrek å kasta sig å det va inte alls kul! Han har vart hos frissan en gång tidigare men då gick det mycket, mycket bättre.... Efter många tårar så beslöt vi oss för att avsluta och bestämde att komma tillbaka på eftermiddagen...

Så under tiden Melvin va hemma å vila upp sig inför ett nytt försök så åkte ja till min frissa...Där tillbringade jag 3 timmar med att färga å klippa! Min frisör ja brukar ha va sjuk så ja hade en annan tjej åh hon var super mysig! 21 år gammal åh så otroligt duktig!!! =) Blev super nöjd =)

Kl 15:00 åkte vi tillbaka till Melvins frisör... Denna gången var mormor me å inte Tobias för Tobias börja jobba halv tre... Melvin skrek sig röd å grön tills han till slut fick klippt hela håret!.... Puh, undra vem som hade det värst, Melvin? Mormor? Mamma eller Frisören???

Snart kommer mamma hit.. Hon ska natta Melvin ikväll för jag ska på min magdans träning =) Har skadat min armbåge så jag kommer nog få en tuff träning idag känner ja!!


(Såhär blev resultatet)

Kommentarer
Postat av: Ida

Va fina ni blev..

Kram

2009-03-13 | 15:43:09
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: