Kunde vart min sista dag i livet!!



Igår var jag och min syster på Gekås... Behövde lite små saker till resan som sker om exakt två veckor..Sol å bad here I come!!  ; )

På vägen hem från shoppingen så låg ja i ca 100 km och plötsligt min syster skriker BROMSA! Då är det en lastbil som kör om en personbil emot oss, vilket betyder att lastbilen fick svänga hastigt in framför den andra bilen och jag fick lägga mig på bromsen...Hela lastbilen såg ut att köra på två hjul för den svängde så häftigt å snabbt på samma gång så han kunde lätt vält.. Å om jag inte bromsat så hårt som jag gjorde hade jag inte suttit här!!!
I och med att vi kom emot varann så hade det inte vart mycket kvar av verken bilen eller oss om jag inte bromsat som ja gjorde och han svängt!!
Usch usch... hemskt va det! Det va å se döden i vitögat kan ja säg!

Så  hela dagen igår pussade man en massa på Melvin för fy vilka tankeställningar man får!

Igår fick ja ett par super fina skor av Tobias!!! =) Så idag blir det att promenera med dom till arbetsförmedlingen medans Melvin är på dagis!

Nu ska jag snart hämta Melvin från dagis!


(Melvin och Pappa myser) *KÄRLEK*


(Melvin hjälper mamma att börja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vad läskigt! Tur att det gick bra i alla fall.. Vad stor melvin har blivit! Ha det gött!Kram Sofia

2009-03-03 | 13:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: