Kanon kul!



Igår kl 15:00 kom min gamla skolkamrat Mikaela =) Vi fikade och pratade och kollade på massa gamla kort.. Sen gick vi till lekplatsen med Melvin och hunden ... =) Sen gick vi tillbaka hem till mig då kom Pernilla förbi en timma=) När Pernilla åkt hade Melvin somnat för natten å jag och Mikki beställde pizza=) Mmmm mums!! Efter det blev det ännu mer prat och skratt tills klockan blev strax över tio då Tobias kom hem från jobbet. Då blev det gitarr hero och ojoj som ja skratta!!!
När klockan närma sig tolv hoppade Mikki på sin cykel för att trampa hemmåt...
Tack vännen för en rolig dag!!!!

Idag när jag hämtat Melvin från dagis ska vi träffa Linnea=) Riktigt kul ska det bli! Blir nog en sväng till vallarna med Melvin å så... =)

Snart,snart, snart åker vi till soliga Fuerteventura!!! =) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: