Min Gosse Sjuk Än!! =(



Hej!
Melvin är fortfarande sjuk... Han hade 40 grader idag när han vaknade men den gick ner otroligt fort! Mamma kom på besök och fika, efter det åkte jag in till stan och gjorde lite ärenden.. Sen när ja kom tillbaka hade han 37.5 i temp så då gick vi med mamma hem..På väg hem till henne stötte vi på våra grannar... Dom fick en son för några dagar sen bara så det var så roligt att få se han i verkligheten och inte bara på bild! Åh hans mamma var så fräsch å fin! Tänk om en annan vart lika fräsch efter förlossningen som hon! *avis*  ; )
Var hos mamma en stund, fick kvällsmat där..Mums=) Sen gick vi hem och nu sover Melvin..

Tänkte plocka undan lite här hemma nu sen slappa i tv soffan... Det som händer annars i veckan är lite jobb och så har jag min magdans träning på Torsdag.

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj tränar du magdans va kul heheheh

Då får du ha uppvisning snart..

Love you puss

2009-02-17 | 20:02:05
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: