Lite allt möjligt...



    
I Lördags var jag ute med Andreas, Amanda och Tobias. Farmor sov över hos oss och passade Melvin så vi sov över hemma hos Andreas o Amanda så vi inte skulle störa Melvin när vi kom hem...
Vi hade jätte roligt! Först var vi fyra och ett gäng till iväg och bowlade =) Tobias är ju så sjukt grym, men inte konstigt när han spelat bowling nårra år =) Jag har bowlat större delen av mitt liv men det märktes inte i lördags!! Får skylla på alkoholen och att man inte spelat på ca två år ; )
 
(Jag och Amanda)
Efter bowlingen fortsatte festandet =)
 
(Jag och Andreas)
   
(Tobias min kärlek och Far till Melvin)

Efter festen bar det av till Harrys!! Har nog aldrig haft så roligt på Harrys innan som ja hade den kvällen! Träffade Åsa.J oxå vilket var jätte roligt! Träffade väldigt många man kände för en gångs skull på Harrys =) Dansade typ hela kvällen =) Efter Harrys drog vi till falkenbergs å köpte pizza som vi tog me i en taxi hem till Andreas å Amanda=) Vi gluffsa i oss pizzorna sen hade vi en massa roligt men det tänker ja inte berätta för er ; ) (Lite hemlis får man ha)
Sov helt okej den natten, sen kl 11:20 bar det va hem där det blev en massa mys me pojken vår =)


Igår (Måndag) var jag och Melvin på Ritz och fikade med Siri och Ella...Det var jätte mysigt, vi fikade en massa gott och pratade =)

Idag (Tisdag) medans Melvin var på dagis kom Louise och Livia och hälsade på en stund =) Alltid lika roligt att ha tös på besök =) Gulligare unge får man ju leta efter! *KÄRLEK*
Efter det bar det av in till stan för att lämna Zicco hos hundfrissan ; )
Sen kom Marie till mig kl 15:00 och plcokade upp mig då det bar av mot Halmstad där vi hälsade på Anneli =) Det blev en massa kaffe å go kladdkaka som Marie bakat (mums) och nårra cigg på det..

Så mina senaste dar har varit roliga och mysiga =)
Imorgon skulle ja igentligen hälsa på Åsa.J vilket inte blir av så ja ska syselsätta mig me annat. Torsdag, fredag ska ja jobba (nice, tjäna lite pengar)



(Jag och Annelis rottwailer=) Så otroligt söt och mysig! Massa kramar blev det med han idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: