Kul =)



Hej hallå=)

I förrgår var jag och Pernilla hemma hos Mikaela, hade så SJUKT roligt =) Vi pratade en massa gamla minnen och åt en massa goa kakor=) Spelade lite gitarr hero oxå, riktigt kul! =)

Igår var jag hemma hos Siri och Ella..Riktigt mysigt, pratade massa å sen gav vi oss av mot mac-donalds där det blev lunch..Ibland får man vara onyttig tycker jag!!

Idag var Melvin på dagis från kl 10:30-13:45. Han sov middag där för första gången och det hade gått jätte bra =) Han hade somnat bara efter några minuter=) Åh han sov så gott i vagnen när ja kom för å hämta honom.
Kl 15:00 kom Hanna å Jimmy på besök =) Riktigt roligt! Pratade en massa och åt min berömda kladdkaka =)
Sen var jag Tobias å lillkillen på coop å handla lite=)

Imorgon slutar Tobbe jobba klockan 12:00 å då bär det av till Vessigebro där ja ska hälsa på Sandra =) Då blir det en massa god mat och massa prat å mys =)

Nu ska jag och gubben min kolla på en film å bara slappa...=)


Melvin på kyrkogården och lägger blommor till "faffa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: