Blev visst ugång!!



I Lördags var jag Tobias och Melvin på kalas hos min syster dotter som fyllde två år! Massa god mat och tårta! När klockan var runt halv nio gick Tobias hem med Melvin och la honom och så kom Jacob på besök så dom spela gitarr hero.. Men ja fortsatte min kväll på kalaset.. Drack både whiskey, cider å öl så då blev Åsa lite berusad och sugen på att dra ut till krogen... Ringde Amanda för jag visste att hon skulle ut..Hon va på en förfest me Josse så min bror körde mig dit =)    (Hade ingen lust att gå i snöstormen!)
Drog in till Harrys vid ett tiden å dansade och drack tills det stängde..Sen åkte ja taxi hem å var hemma strax efter fyra...

Vakna halv ett dagen efter seg som sjutton och skulle iväg å jobba kl tre! Men det va så lungt på jobbet så jag och Christofer bara satt och prata.

Nu ska jag in till stan en sväng sen ska jag hem till Linnea på lite kaffe =)


                Amanda min söta vän och jag i Lördags =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: