Härlig känsla!



knattisen i magen bara sparkar å sparkar hela tiden! Det är SÅ mysigt!!! =)
Snart dags för ultraljud, så mysigt att få bilder på den lille och titta på =) Önskar man hade haft en ultraljuds apparat hemma ; ) Då hade jag tittat till i magen hela tiden.. =)

Igår fick jag ett roligt besked när jag jobbade! =) Jag fick reda på att ja fått jobb på ge-kås igen =) Ska vara på barn byx denna gången =) Kommer jobba ihop med Pernilla, så sjukt roligt!!! =) Plus att det e juh inte helt fel att vara på barnavdelningen när man snart har två barn =) Så jag slutar på berguven vecka 36 och börjar på gekås vecka 37 så det kan inte bli mycket bättre! =)

Ikväll och imorgon ska jag jobba ihop med Siri, ska bli sjukt roligt =) Ikväll ska vi lyxa till det och beställa pizza till kvällen =)

Nähe nu ska jag ner och plocka undan lite här hemma sen ska jag äta kyckling och ris som Tobias håller på att tillaga just nu =)

Kommentarer
Postat av: iDa & ReVo

Jag vill oxå ha bebis som sparkar i min mage ju..

Hoppas hoppas snart =P

2009-08-22 | 13:14:52
URL: http://alexandraida,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: