Vet inte vad det är med mig!!!



Vett i tusan va det är men trött å seg är jag!!! Vet inte riktigt va som kan vara orsaken! Antagligen en dryg förkylning på gång!!

Idag va min syster och hennes dotter här på förmiddagen, dom busa å lekte i trädgården.. Sen så kom Karin hit en stund =) Hon åkte tillbaka till Kalmar idag efter att ha haft påsklov här i Fbg! Kommer sakna henne som vanligt!!


(Mina två favoriter)

På eftermiddagen åkte ja å familjen hem till mor å far då vi åt lite bakelse för min bror fyller år idag, sen så lämna vi in Melvins vagn på lagning...När vi kommer hem med den går den sönder IGEN så måste lämna in den ytterliggare en gång!! Suck!

Nä nu ska jag gå och lägga mig i soffan...Va fan har hänt me mig!!??

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Du kanske börjar bli sjuk gumman..Kram

2009-04-14 | 20:23:42
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: