Trevligt!



Igår fyllde ju pappa år, mycket god mat å tårta!! Melvin höll låda ända tills klockan 21:45 då vi åkte hem å han somna som en gris..
Idag var vi i Årstad på förmiddagen å hälsade på svärmor min...
På eftermiddagen kom våra grannar hit och fikade! Deras lilla son bara växer å växer! Redan 11 veckor gammal!! Kan inte tro att Melvin är två år och två månader!! Usch tiden går ruskigt fort!

Har precis lagt Melvin, han ligger där inne i sängen å bakar me foten i väggen...Men han somnar nog snart =) Då blir det film för mig i min ensamhet... Tobias är på förfest just nu sen ska han ut på krogen! Hoppas han får en rolig kväll! =)

Imorgon jobbar jag mellan 08:00-15:00 så mamma kommer hit imorron bitti å hämtar Melvin för pappa Tobias är nog inte så kapabel att gå upp då..


(Jag på jobbet i mina snygga arbetskläder)  ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: