Påsk helgen!



I Lördags så hade jag min fabror och hans familj här på kvällen och min mor,far och bror. Det va jätte roligt, åt massa god mat och drack vin å snaps. =)

Igår var jag på förfest hemma hos min tjejkompis. Det var skit roligt!! Blev an massa drickande!! Sen gick vi till bratt, det var jätte roligt..=) Träffade min kusin där oxå och jag dansade hela natten lång...


(Det var så roligt att festa med dig gumman!!!)


(Jag och Anneli tog shot hela kvällen, inte konstigt man blev full! Anneli till höger å jag till vänster)

Idag har jag varit fruktansvärt seg och trött!! Mått lite konstigt hela dagen men men det är väl det som kallas bakfylla lr hur Åsa!!!
Var hos min svärmor idag på eftermiddagen kom hem vid sex... Halv sju åkte ja till videomix sen drog jag hem till Mikki...Alltid roligt att träffa henne! Så sjukt skoj att man fått tillbaka kontakten med henne...Halv nio drog ja till stan å hämtade hem pizza till mig å Tobbe...Nu har han åkt till jobbet å  jag sitter här...Men ska lägga mig nu för som sagt så e ja sjukt seg åh mår inget bra alls! Föressten tror ja att jag håller på att bli förkyld!!!!!!! =(

Mikki om du läser detta så vill jag bara du ska veta att du e en sån jävla go tjej och jag är så sjukt glad att vi börjat umgås igen!! Vi har alltid en massa att prata om och vi har så kul ihop!!! Love you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: