Mys i Glommen =)



Igår kväll va Amanda och Andreas här, vi grilla å käka massa gott. Så berätta Amanda att hon skulle till puben å att en gammal tjejkompis till mig som ja inte träffat på år ville ja skulle följa me..Så ja hängde me ut till puben, blev först harrys sen bratt... Jag drack inget igår så jag körde bil, så det va gött å slippa lägga pengarna på taxi.. Va hemma runt halv fyra imorse så man har vart lite små trött idag...

Kom precis hem efter en mysig eftermiddag i Glommen =) Fint väder å kaffe å bulle, kan det bli mycket bättre??
Melvin tyckte det var roligt att strosa runt och kolla på alla båtar..

Nu ska jag fixa me kvällsmat till Melvin. Amanda och Andreas kommer hit ikväll oxå, då blir det ute mat och en film...


(Melvin och pappa kollar på båtar)


(Zicco njöt oxå av eftermiddagen i Glommen)


(Fika dags!)


(Lite mys medans Melvin sprang runt å lekte)


(Melvin älskar naturen! Ingen tvekan om den saken!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: