Fin dag!



Idag har det vart soligt å fint... Gjorde klart byron idag så nu har jag ställt in den i hallen igen å det blev så snyggt!! =)

Har även vart med Siri och barnen på vallarna idag=) Jätte mysigt va det, hade med lite fika =)

Sen va jag och lämnade Melvin och Zicco hos mamma...Dom ska sova där tills på söndag för imorgon så åker jag och Tobias tåg till Stockholm. Fick det av Tobias i julklapp så det blir shopping imorgon å på lördag ska vi väl försöka gå ut å se oss omkring å söndag åker vi hem igen! Ska bli skönt att komma iväg bara han och jag men kommer såklart sakna Melvin i massor!!!

Nu måste ja gå, snart börjar min magdans träning!


(Såhär tråkig va den innan!)


(Åh såhär snyggt blev det till slut!! Vi har samma tapet i köket så det passar så bra)


(Melvin klättrar i träd)


(Busungen på vallarna, kommer sakna honom grymt mkt i helgen!!)


(Fika pause)

Kommentarer
Postat av: ida

Vad snygg byrån blev! Verkligen en upp piffning av den :) Gillar den tapeten skarpt!



hej förresnet!

Vi hängde/hänger i samma tråd på FL, vi som fick barn i feb/mars 07 :-)



Kram

2009-04-03 | 21:29:51
URL: http://mamma84.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: