Onsdag-Söndag



Onsdag natt åker jag Tobias och Melvin till Enköping=) Ska hälsa på Tobias mobror och kusiner.. Ska oxå för första gången få träffa hans ena kusins tvillingar =) Det ska bli riktigt roligt att komma iväg lite för här hemma i Fbg händer det juh bara skit saker hela tiden... Det ena paret efter det andra går ifrån varann....Usch usch det är så tråkigt när sånt händer!! Trodde år 2008 skulle bli ett bra år men det verkar bli helt tvärtom!

Snart kommer kusinen Karin till Fbg och det är juh en rolig nyhet i alla fall=) Hoppas hon kan klämma in en dag i hennes schema att träffa kussen nårra timmar=)

Då var det bestämt att vi ska flytta... Vi kommer att flytta ut till ett hus i  Årstad som Tobias ärvde av sin pappa när han gick bort.. Men där är mkt att göra...Vi ska bygga ut och göra en massa förändringar så det kommer ta ett tag innan vi kan flytta dit men samtidigt ska det bli roligt att göra om allting och få nytt fräscht kök, sovrum tv rum..ja hela huset nytt åh fräscht..=) Skönt man känner folk som erbjudit sig hjälpa till med olika saker =)

Nähe nu ska jag dona lite här hemma innan jag ska hoppa i säng...

Ha d gott alla så skriver ja nårra rader när jag kommit hem från Enköping ;)



Kommentarer
Postat av: Jess

Då är det inte bara vi som ska flytta till hus =D Kul för er gums! Hoppas ni får det trevligt i Enköping. Kramis

2008-03-11 | 07:24:26
URL: http://jesstheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: