Home Sweet Home =)



Borta bra men hemma bäst!!!
Det har varit jätte kul i Enköping! Kom hem idag vid 15:30. Vi har hittat på en massa skoj...Jag fick köpt två par skor och 2 styckna leksaker till Melvin =)
Fick oxå för första gången träffa Mattias o Sofias tvillingbebisar =)  Så SÖTA båda två!! Kunde inte låta bli att  gå runt åh bära åh mata dom =) 
Även fast vi haft det toppen i Enköping så är det gott att vara hemma igen...Melvin har sovit ganska dåligt när vi var i Enköping men nu vet jag varför! Han har nämligen fått 2 tänder till så nu har han totalt 6 styckna! Men nu ligger han ny badad i sin renbäddade säng och sover så gott =) Jag och Tobbe ska kolla lite på Wallander tror jag...

Imorgon ska jag till frissan igen åh färga håret för den mörka färgen dom la i har släppt lite grann.. Dom sa att d kan det lätt göra när man färgar på så blont hår som ja hade...Men dom sa att d é bara att komma in igen så gör vi om det... Åh om ja ska erkänna så är jag glad att färgen släppte!! Ja mena vem gillar inte att få håret tvättat åh masserat åh lite kaffe att surpla på medans dom fixar åh trixar ; )

Nähe...Nu ska jag gå och slänga mig i tv soffan tror jag... Ta igen mig efter den långa bilfärden ; )


Kommentarer
Postat av: Mischka

Hej!



Ser att du är medlem på bloglovin. Jag tänkte att vi kunde prenumerera på varandras blogg, då får vi båda en ny prenumerant å tjänar alltså båda två på det:) Ha det fint!



http://miischka.blogg.se

2009-01-22 | 14:43:05
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: