Jobb...



Nu har jag suttit å finslipat min arbetsanökan så imorgon ska jag hem till mamma och pappa och skriva ut massa ansökan sen ska jag börja söka jobb...=)

På Fredag ska jag hem till min kusin Karin och fira henns födelsedag som var den 13 Januari..=) Ska bli roligt...=)
På Lördag ska Tobbe ut å festa så då får jag vara hemma med min lilla pojke=)

På Tisdag nästa vecka blir det husvisning..Spännande.. =)

Nähe hade väl igentligen inte så mkt att skriva men har för tillfället mycket tråkigt!!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du får något arbete håller tummarna för dig hojta till jag kanske kan hjälpa dig vi har ju några vikariat som ska tillsättas folk som ska vara mamma lediga. Jag hjälper dig gärna..
Kram

2008-01-19 | 19:16:28
URL: http://alexandraida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: