Gott nytt år på er!





God Jul & Gott Nytt År!!

Hej hallå allihopa som läser min lilla blogg!
Ja här va längesen man va och skrev märker jag!! Vi har bott i huset nu i 3 månader och vi trivs jätte bra!! Har ett helt nytt renoverat kök och så har vi tapetserat om i tv rummet å Melvins rum å vårt sovrum. Vi har oxå lagt nytt golv över hela övervåningen. Nästa sak vi ska göra här hemma är renovering av badrum och byte av dörrarna inomhus. Sen e det klart=)

Åh Melvin är inte så liten längre, i Februari blir han två år! Han är i en sån underbar ålder nu och han pratar å pratar...
Han har fått dagis plats på fajans nu så där blir det inskolning i Januari.

I Mars åker jag, Tobias, Melvin min syster å hennes familj på SEMESTER =) Ska bli så skönt, en hel vecka blir vi borta =)
Åh i April åker ja och Tobias på weekend till Stockholm.. Fick det av Tobias i julklapp plus pengar att shoppa för.
(kan man ha en snällare man?)
Han har redan fixat så min mamma och pappa ska passa både barn och hund medans vi är borta =) Ska bli så skönt att komma iväg bara han och jag =)

Jaha nyår imorgon! Blir lite middag här hemma hos oss och lite skumpa ; ) Tobias Å Andreas har fixat me raketer så raketuppvisning det kommer vi att få =)

Nähe nu sover Melvin och Tobias sitter där nere å väntar på mig för vi ska se en film nu så det är bäst jag går ner..
Ska försöka skärpa mig å skriva oftare!

Hej, hej å tack för du kika in!

Kommentarer
Postat av: Josse

Skulle du behöva lite design-hjälp på bloggen? Ser att du har en av de ordinarie designerna :) Jag hjälper gärna till! Du kan adda den mailen som står på min blogg på msn så kan vi lösa det där :) /Josse - http://juicyphine.blogg.se

2008-12-31 | 01:41:16
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: