Helgen



I Lördags var jag på dop/Klas i Helsingborg... Melvin var Super duktig både i kyrkan och under hela kalaset=) När det blev som tystast i kyrkan hör man Melvin....Da Da Da högt å tydligt! Hahahhaa söt nos=)

Igår var Tobias mamma och hennes kille här... Jag bjöd på en mycket god räkpaj=) *stolt* Jag är ju ingen kock direkt men fasiken va gött det blev =)
Vi satt å tjötade en bra stund sen åkte dom hem då blev det en massa tv tittande sen blev det sängen.

Idag ska jag kanske hem till Siri får se hur det blir.. Hon skulle i alla fall ringa sen.. =) Senare ikväll ska jag iväg och sola med Pernilla... E ju blekare än blekast!

Nähe om man skulle ta och äta lite frukost! Börjar bli riktigt hungrig nu...

Ni får alla ha en riktigt bra Måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: