Tack tjejer!!



Igår kväll var jag hemma hos Petra som köpt hus i skogstorp för inte alls längesen. Det var jag Petra och Siri som var där och hade en liten tjejkväll =) Petra bjöd på en fantastiskt god plankstek med vitlöksbröd till... Det var precis som om maten kom från Harrys! Så lyxigt och gott!!
Efter maten blev det en massa tjejsnack och idol tittande.. Tack tjejer för en trevlig kväll!!

Måste passa på att skryta lite nu med då ;) Jag är idag inne på min sjätte dag utan cigaretter!! =) *Ler stolt*
Mitt mål är att vara rökfri tills Melvin fyllt ett år!! Vill inte att han ska växa upp med rökande föräldrar...
Men just nu är mitt mål att vara rökfri fram tills nästa fredag ;)  Ska på Calsbergsfest och då blir det nog svårt att vara rökfri under den kvällen.. Men sen jäklar ska jag fortsätta min kamp att sluta helt!!!

I onsdags var jag och Tobias och kollade på bilderna på Melvin som han tog hos fotografen för 3 veckor sen. Bilderna är HELT underbara!! Han är så fantastiskt söt våran pojke! Älskar honom av hela mitt hjärta
Längtar så tills vi får hämta bilderna, men tyvärr dröjer det 1 ½ vecka till!! Han kommer att komma i Hallands Nyheter också =) Så alla får se vår lilla prins!! =)

Imorgon blir Melvin 9 månader!! Herre gud det är läskigt vad tiden går!! Vår lilla kille börjar bli så stor!

I veckan som kommer blir det Ge-kås och IKEA =) Ska handla en massa på Ge-kås och så ska vi köpa nya möbler till Melvin, vi har nämligen bytat rum så han har vårt sovrum å vi hans... Vi tyckte att han kunde få vårat för vårt är mycket större å vi sover ju ändå bara där...Så nu får han en massa plats att leka på med sina kompisar=)

Nej nu ska jag gå ner och ta hand om tvätten och sen fixa till lite middag.. Tobias har jobbat extra idag så han kommer hem snart...=)

Ni får alla ha en riktigt trevlig lördag för det tänker jag ha!!  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: