Så duktig!!



Idag har jag och Pernilla vart hos fotografen med Melvin =) Han var SÅ DUKTIG!!!! Han fick sitta på stolar, på lådor, i lådor, på golvet, på en trehjuling å massa annat skojj =) Längtar tills nästa vecka när jag och Tobias ska gå och välja ut vilka bilder vi vill ha =) Kommer bli skit svårt!! Vi ska ha 9 bilder och vi har 60 bilder att välja mellan!! Kommer kännas tufft att slänga bort över hälften av bilderna!!!

Ikväll har jag laddat upp skålarna med godis, ostbågar, vindruvor å en massa annat gott som jag ska sitta å trycka i mig medans ja kollar på ett nytt avsnitt av Desperaté Hausewife =) Älskar det programmet! Sen kommer Tobias hem från jobbet å då blir det en massa mys =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: