Melvin kändis=)



Idag var det Melvin som var kändis i Hallans Nyheter =) Han var med på Våra Barn sidan=) Så söt han é våran lilla kille =)

Nu har vi precis ätit! Jag har gjort räkpaj!! Oj oj oj så god den är!! Och SÅ mätt man blir!! Känns som om jag vore gravid igen ; )

Imorgon blir det Calsbergs fest..Ska bli riktigt roligt, ska dricka å ha sköj...Men allt för jäkligt kan ja inte supa för jag ska ha Melvin på natten och sen på morgonen.. På kvällen ska mamma och pappa vara barnvakt..=) Skönt man har föräldrar som kan ställa upp ibland=)  Detta blir första gången som jag och Tobias är ute ihop på välldigt länge!!!

Nähe nu ska jag natta Melvin..
Hej hej..

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu har jag sagt till mamma så hon har klipt ut och sparat kortet från HN :) Det gick ju inte att se så tydligt igår på msn... hehe
Ha det nu så kul på Carlsbergfesten!!
Många kramar från kusinen

2007-11-30 | 16:00:29
URL: http://kba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: