Snart..



Är det julafton.. Tiden bara springer iväg!! Åh Melvin blir snart 1 år! Åh dags för mig att börja jobba igen!!! Usch näe om man ändå kunde dra tillbaka tiden!! Fast på ett sett vill jag inte det för nu på Tisdag kommer min faster och min kusin från Canada hit och ska bo hos mina föräldrar=) Ska bli riktigt roligt!! =)

Jaha ja vad har jag att berätta tro?! Melvin har vart riktigt sjuk med förkylning, rosslig hosta, pip i bröstet och hög feber och en början på en öroninflammation (som aldrig bröts ut riktigt, TACK GODE GUD FÖR DET!)
Så det har vart mkt med det det senaste tiden..Annars rullar allt på..Här e så julefint här hemma och klapparna är köpta...

Imorgon blir det full rulle...Först ska jag till BVC med Melvin och väga å lite så...Sen ska jag vara barnvakt åt min syster dotter som jag ÄLSKAR precis som om hon vore min hon oxå ; )  efter det så blir det glögg, peppakakor, knäck och lussebullar med Tobias familj... Så det är bäst ja kryper ner och lägger mig så jag orkar med...Tobias jobbar natt denna veckan så det blir lite tomt i sängen..men men gott att få så stor plats ; )

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: