*God Jul*



Nu har julafton varit och jag hoppas ni alla haft en riktigt bra jul=) 

Vi firade jul hemma hos Tobias mamma på förmiddagen/eftermiddagen...Där fick Melvin träffa tomten för första gången! Sen bar det av hem till mina föräldrar vid 16:30 där vi åt en MASSA julmat! Puh så mätt jag blev! Efter det var det dags för julklappsutdelning.. =) Barnen fick öppna alla sina julklappar först med tanke på att dom somna tidigare...Blev förvånad över hur mycket dom föstod ändå utav julklapparna! Både Melvin och Livia öppnade åh blev så glada för det som låg innuti..=) Melvin somnade gott kl 20:40 då blev det julklappsöppning för oss andra=)
Fick en massa fina julklappar!! =)
Vi åt godis å drack å öppnade julklappar tills klockan blev 01:00 då väckte vi Melvin och åkte hem... Vi la Melvin i hans säng när vi kom hem och han somnade om på en gång...Jag och Tobias däremot la oss inte utan vi började koppla in vår nya hemtelefon och packade upp alla fina julklappar...=)

På kvällen på juldagen var Andreas hos oss..(han sov även över) Vi kollade på film och drack...Jag däremot skulle nog aldrig tatt den där sista snapsen... Haha, men vi hade kul =)

Idag ska jag till frissan=) Äntligen ska det här fula håret färgas! Hatar mitt hår verkligen!! Usch...Men,men....

Ha en bra dag och GOTT NYTT ÅR!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: