God Kväll



Hejsan!

Idag har jag ägnat större delen utav dagen tillsammans med min syster..Vi har vart i stan och gjort en massa ärenden och tagit lunch ihop=) Alltid lika trevligt....=)
Tobias är i Göteborg och kollar på en bil med en killkompis.. Melvin har precis somnat så ja sitter här o väntar på att Siri å Petra ska komma förbi på en cigg...=)
När Tobbe kommer hem blir d mac-donalds!!! Är SÅ sugen på det!! =)   Vi har ätit sjukt mkt utemat den sista tiden bara för att Tobbe haft semester men nu måste d fasen va ett slut på det...Vi är så onyttiga...Inte bra! Åh Tobbe som börjat träna...Jaa jag säger då det!!  En annan borde få bort den där sexiga gravid påsen på magen oxå men det e juh inte det enklaste! Går ju fasiken inte att få bort skiten ; )

Idag ringde Karin!!!!!!!! =) =) =) =) Hon har det bra där borta på andra sidan Sverige.. Känns så SJUKT konstigt att inte ha henne här hemma...Men ja vänjer mig väl antar ja, men det tar sin tid...

Nähe ska väl sätta mig framför tv:n en stund innan ja får samtal från Siri att dom är på ingång=)

God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: